Hey there , welcome to my Official Diary Little Princess , this blog become my best Diary ever , Please don't copy paste anything from my Sweet Diary ,Tengkiu <3
Little 'GIRLS IT EYKAA'
Daisypath Happy Birthday tickers

Meyh Dengar Cerita Kedai Kopi :)
Wednesday, May 30 ? 0 Atashinchi ?
Firstly , aku nak cakap ASSALAMUALAIKUM kat korang ..

And Hye , hee . Today hari yang sangat best laa kan , sebab CUTI SEM PLKN ! yeahh !
Pagi pagi dah bangun pukul 5 pagi , perghh bapak semangat aku kan , hee . biase laah kan , nak balek rumah , hepi gilaa lha . sampai sarapa pun aku tanak sebab nak balek makan kat rumah :DD 
Then naek bas .. duduk dengan Adel , hee . tengs dear sebab duduk dengan I . 
then rest kejap dekat Tapah , then jumpa laa membe kesayangan aku , MIMI dengan EIYKA , 
love you both <3
hee . makan dengan dorang , 30 minutes only ------__------
hampeh betol , then salam2 dorang . naek bas . bukak lagu . aku tido .
dalam pukul 12 lebih tuh , sampai la kat STADIUM MALAWATI SHAH ALAM , yeahh ! 
babai Perak <3
Today aku malas nak menaip , then babai Sayang <3




Thanks for reading :)




Older Post

<