Hey there , welcome to my Official Diary Little Princess , this blog become my best Diary ever , Please don't copy paste anything from my Sweet Diary ,Tengkiu <3
Little 'GIRLS IT EYKAA'
Daisypath Happy Birthday tickers

Aku tak galakkan korang baca -..-
Monday, March 12 ? 0 Atashinchi ?
Aku just nak cerita pasal seseorang nie , 
aku kenal dia dalam 2tahun setengahh , masuk bulan 8 kang , dah 3 tahun lha kiteorang kenall .
Actually , dia nie memang baek . Nama dia Adam Harith , dia ade kembar , nama kembar dia Adam Harizan .

*btw , cerita ni time aku form 3 :) lama dahh .

Okayy , member aku kenal dengan dia .. then jatuh cinta dengan dia .
Dorang pun bercinta , sorry ehh nana ..
Bercinta dalam jarak yang jauh . Adam stay Selayang , Nana stay Alor star .
Aku tak tahu macam mane dorang kenal , tapi dorang dah saling sayang menyayangi ,
aku selalu stalker blog nana . Nana pun tahu pasal tu , dorang tak penah jumpa lhaa ,
then . tetiba jea dorang putus . dorang kapel dah lama jugak laa .
 Lepas tu , aku nie memang dah lama jadi adek agkat Adam ni .
so pape hal , die cerita dekat aku ..
bila die putus , die frust lha , die col aku dalam pukul 2 ke 3 pagi lha macam tuh 
then menangis , aku just bagi nasihat je lha , suruh dia sabar bagai .
then , 2 3 minggu pastu , kiteorg selalu chatting kat fcebook . seriously , die memang hensem ,
ramai minat dekat dia , tapi one day . die caakap yang dia dah jatuh hati pada aku ,
then dah terus terang sume , dia mintak kapel dengan aku .
Seriously , time tuh aku rase bahagia sangat ..
Dia ade jugakk nak datang rumah aku lewat malam , dengan ijan . kembar dia ..
tapi aku tak bagi .. aku tak tahu nape aku macam kesian kat nana .
tengook blog die sume sedih2 .
then , aku amek keputusan , nak borak-2 dengan dia .
dia tahu time tuh aku kapel dengan Adam ,
then dia cerita kat aku , gambar Adam sume kat facebook tuh , semuanya FAKE belaka .
Aku punye lha tekejut . Aku tanye adam , betul ke takk , tapi dia tannak mengaku .
Ahh , memang aku mintak putus lhaa kann .
aku nie dah 3 tahun kenal dia . tapi muka die sume fake .
Haritu , aku bukak Facebook dia . Tengok gambar real dia . ade gigi taring , huu .
tapi yang pelik nye , die penah bagitahu aku , yang ade orang gune muke dia kat facebook .
padahal , adam yang gune muke orang tuh , aiyoo -..-
Emm hensem jea . Tapi kenape die nak buad muke fake ? harini dia dah ade bersama kekasih hati die .
Emm hope korang happy :) 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

<